torsdag 28 juni 2007

Faran över för alla lik.

Elva grader och regn. November. I juni. Charmant.

Tredje dagen i rad med körningar uteslutande på linje 13. Jag har börjat glömma hur Fruängen ser ut. Ingen variation i sikte på fredag, så enda lösningen är väl att pallra sig ut på linje 14 imorgon på fridagen och friska upp minnet. Eller inte.

Ont i foten. Tjongade in den hårt som fan i pedalen på en C6-stol igår. Det syns inget utanpå, men, som alla vet, det är insidan som räknas.

Nekrofilen i Surahammar åter bakom lås och bom efter en eftermiddag på fri fot. Nu kan man äntligen slappna av – sen jag fick höra talas om rymningen har jag rört mig oavbrutet för att inte se avliden ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Darlings!
jag har nu för första gången läst er härligt bittra blogg. Jag kan upplysa er om att FF som uppfunnit senförsommar är mycket nöjd med sitt påfund, så räkna med fler liknande fantastiska benämningar på typ-nästan-sommar. Fö så vill jag påpeka för Ola Bögen att jag enligt tidigare döds-pakt är skyldig att döda dig. Any day now...

Hatbloggen. sa...

Oh no!, snart är jag alltså ett lätt byte för surahammarnekrofilen. Hur kan jag blidka dig, Jempa...?

Anonym sa...

Ge mig sprit! På båten vars destination jag inte ännu vet..