måndag 4 juni 2007

Hetrosexuella män...

Vad är det som gör att hetrosexuella karlar alltid måste hiva fram kuken vid minsta lilla pissnödighet? De hoppar ned på tunnelbanespåret för att uträtta sina behov, står och urinerar mot husväggar, alternativt står och gör helikoptern en sommarkväll i ghettot!

Om det ändå vore så att de hade något ståtligt att visa upp, men jag är verkligen inte intresserad av att se deras små patetiska penisar.

Vi borde samla ihop alla desssa hetro män och skicka dem på läger och så får de inte komma tillbaka förens de lärt sig att bete sig som folk!

Idag såg jag en så otroligt fult klädd man vid Östermalmstorg. Han hade beiga mocka skor på sig och en knall ljus rosa kavaj. Jag menar, gener kan man inte rå för, men man kan faktiskt välja hurvida man vill se ut som hej kom och hjälp mig eller inte. Har aldrig förstått mig på människor som gör sig fularen än vad de är, den där mannen var ju inte speciellt vacker i sig själv och man undrar ju om kavajen kanske är ett sätt att chocka det motsatta könet såpass att hon faller för honom....

I övrig anser vi att allt jävla grus som ligger kvar sen vintern borde sopas bort omgående! Vad i helvete håller gatukontoret på med, det är för fan juni och små stenen är farlig!

1 kommentar:

Dallerberg sa...

Om jag hade en penis skulle jag också kissa överallt och göra helikoptern! Och inte nog med det, jag skulle olla folk precis hela tiden! :D:D

Det är nog bra att jag är kvinna trots allt.