lördag 22 december 2007

Gud jul!

Så då var dagen alla snälla barn (alltså inte Hatbloggen och dess fans) väntat på, äntligen här!
Det är jul och jullov. Ungarna dräller omkring på stan med folköl i händerna. Hatbloggen och A drog upp en yngling som pissade nere på spåret i Vårberg. I Bredäng roade sig kidsen med tur 8. Föräldrarna lägger in sill i panik och springer på Åhléns mitt i natten på jakt efter den perfekta julklappen!
Ja det är verkligen någon speciellt med julen.

Hatbloggen drar sig tillbaka från kaoset ett par dagar, men återkommer med fler rapporter i mellandagarna. Inte för att vi tror att så mycket kommer att hända på juldagen och annandan, men som vi alla vet, i detta yrke ska man inte ta någonting förgivet!

God Jul allesammans, hoppas ni får det vansinnigt trevligt!

12 kommentarer:

Arthur Brown sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Till er alla härinne!
Se nu till att nästa år blir riktigt händelserikt!

trasan sa...

god hjul alla... om den nu är så god. jag hatar den, ett satans påfund som bara skapar panikångest. inget att hänga i granen direkt. nej som sagt ett helvete är det. tacka vet ja midsommar den är betydligt roligare. mycket fylla och elände . mycket bättre än dessa religösa påfund .....

880 90 sa...

GOD JUL till alla

Hatbloggen, "kunderna", tx, korvkiosken utanför, kolegorna, TLC, burkplockarna, chaka-chaka, radiobilen, bolaget, koppligen, trasan och fröken D, skitungarna mm mm

Dallerberg sa...

Jag ska köra den enda vagnen på nockebybanan på julafton mellan 22:28-25:37 hahaha :D det är allt! Innan dess är jag reserv ett par timmar. Men fan vad bizarrt det kommer bli att köra runt på den lilla leksaksbanan helt ensam :D Man får ju verkligen hoppas att jag får en vettig konduktör..

Nåja, GOD JUL :D

trasan sa...

ja kör hårt fr dallerberg .ropa i radion och stå på som alldrig förr. gapa och tjata så dom måste utlysa radio tystnad. ha ha ha fan vilken grej det skulle va. ha ha ha helt solo typ. ha ha ha

trasan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Sitter och julmyser med Play Dead innan det är dags att gå iväg till jobbet, 13 hela kvällen, mysigt. Jo, faktiskt. Jag gillar 13, mer än osnutna, dryga 14 i alla fall. Nåja, anyway, tänkte bara passa på att önska alla en God Jul och ett Gott Nytt År, så då gör jag det.

God Jul
och
Gott Nytt År

/MaNi

trasan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
880 90 sa...

När jag kommer till Nyboda vid 01:30 ser jag att Turlistorna för Julen ligger framme.
Svart vit bild på frammsidan, kul, går fram , är det en krubba? änglar?
Platschefen...svart vit bild på en till synes bister platschef.
ASG
Den som kom på iden är ett geni

:D

trasan sa...

platschef fan va kul. måste erkänna vet inte vem det är. kanske kan man lära sej det nu då? innan dom byter igen....

880 90 sa...

Bilden på Chefen är ju för kul.
Man kan tolka in vad som helst i den. Glädje? Sorg? Bakis?

:D

trasan sa...

janis joplin åxo