torsdag 5 juli 2007

Det är roligt nästan jämt...

Såg en kvinna med en Louis Vuitton barnvagn på plattformen i Gamla Stan... Snacka om bortkastade pengar.

Någon telefonförsäljare ringde mig idag och var artig nog att fråga om jag var upptagen. JA svarade jag och när han sa att han kunde återkomma sa jag bara att han kunde pricka av mig från sin lista för jag vill ingenting ha och vill inte heller ha några fler samtal. Han la på.
Dessutom upptäckte jag idag att ICA banken dragit sin årsavgift för kortet från mitt tomma konto, utan att påkalla min uppmärksamhet kring detta, och dessutom nu lagt till en övertrasserings avgift på 100kr för en övertrassering som de har orsakat!!!

Jag undrar vad kvinnan med barnvagnen skulle bli mest upprörd över om hon glömmer barnvagnen med sin bebis i på tåget, att hon tappat bort sin unge eller att någon från förorten kommit över hennes 25000kronors vagn...?

Inga kommentarer: