torsdag 5 juli 2007

Spett!

Tunnelbanan är totalt död på sommaren. Det händer absolut ingenting. Inte ens en liten askkopp förmår att självantända... Eller ja, det var ju någon galning i Ropsten idag med kniv, men det är ju nästan alltid galningar med antingen kniv/spett/motorsåg eller svärd i Ropsten så det tillhör vardagen, de stoppade inte ens trafiken.

I Norsborg idag kom ett par kids fram och skulle bonda lite med mig. De undrade hur gamal jag var, och om man verkligen fick köra tunnelbana när man bara (!?)är 23 år gammal. De tyckte att det såg citat: "Soft ut" när jag låg(enda sättet för oss kvinnor i kjol att inte visa hela härligheten för trafikanterna) och körde.
Tyvärr körde jag med gynekologstolen idag så jag fick ligga ner lite mer än jag från början tänkt mig...

Jag måste gå och köpa frukost, för av någon anledning verkar det som om hatbloggens IN tjänster helt plötsligt blivit UT tjänster...

1 kommentar:

Dallerberg sa...

Glöm inte YXOR! Det är många yxmän i Ropsten :D