tisdag 3 juli 2007

Porrposten...

Sen de lade ner posten, eller snarare gjorde vilken liten sketen korvkiosk som helst till posten, så har det bara gått rakt åt helvete.
Jag är hänvisad till Vårbergs Tobak, och jag är där ofta, man kan säga att jag praktiskt taget bor där, speciellt sen console.se bestämde sig för att skicka mig tre paket istället för ett!

Vårbergs Tobak har en massa roliga grejer, mest spel på allehanda saker (man kan tydligen spela på hundar nu för tiden men det är fortfarande förbjudet med tuppar!), tidningar, cigaretter, säkringar och porr! Av någon osmaklig anledning är just porren placerad precis vid paketutlämningsdisken, och där är jag ju rätt ofta.
Idag tog jag mig en närmre titt, tydligen får man två DVD för 100kr. Titlarna är "Sovjets sju underverk" (finns tydligen i volym 1 till 22 så det måste ju vara fler än bara sju underverk..)"Wet and Wild" "White pussy" mfl.

Jag passade på att fråga killen i kassan om han kunde rekomendera någon av "Sovjets sju underverk". Det kunde han inte, men jag är säker på att han sett vartenda en av de där 22 delarna. Det var bättre förr, när posten fortfarande hade en jämställdhetspolicy, sålde frimärken, inte porr och stängde klockan 19.

Alice Timander har dött! Jag trodde den pantertanten skulle överleva oss alla.

Och vad är det för miffo som skrivit "Innehåller inget tillsatt socker" på Bearnaisesåsen som jag köpte idag??? Köper man Bearnaisesås så är sockret ens minsta bekymmer och vikten det sista man tänker på.

1 kommentar:

tiarafeministen sa...

haha, vem oroar sig för socker bland allt detta fett?!? Bättre om de skriver ut hur mycket fett det är...