måndag 2 juli 2007

Stating the obvious.

När det blir varmt och soligt är det inte bara fina blommor som kikar fram, utan även en hel del gräsliga t-shirts. Häromdagen såg jag en jätte ful och gräsligt tjock man med en t-shirt där det stor: OTRÄNAD. Ja vi är inte blinda, ditt fula pucko!

Idag stod en stackars Veolia anställd och grävde i papperskorgarna på plattformen i Mariatorget. Jag visste att spärrvakterna tjänade dåligt men jag hade inte den blekaste aning om att det var så dåligt. Han borde börja köra tåg istället, stackarn!

För två veckor sen beställde jag ett Playstation 2 från console.se Först kom ett paket, och de hade glömt att skicka med själva spelkonsolen. Så jag fick vänta ett par dagar till och när mitt spel äntligen kom och jag skulle sätta igång mitt spelberoende så saknas det en kabel... Somliga borde skjutas direkt.

1 kommentar:

Dallerberg sa...

Det finns en risig gammal tågförare som samlar burkar i gup också, har sett honom flera gånger.. pinsamt