tisdag 27 november 2007

Julklappsenkät.

Enkäten om vilken linje som är värst på bana 2, vanns, till Hatbloggens stora förtret, av linje 13.
Vad ska man säga, kidsen i Vårby gård skrämmer mer än kostymklädda idioter vid Tekniska.

Hur som helst så har vi en ny enkät ute nu om julklappen från vår kära arbetsgivare. Denna julklapp brukar alltid vara förmål för mycket ilska och diskussion. De senaste åren har den faktiskt blivit riktigt bra, men i Hatbloggens begynnelse blev vi dock bortskämda med Connex egenhändigt producerade böcker!
Rösta och för en diskussion om detta genom att lämna kommentarer till det här inlägget. Om någon vecka får vi se om något av Hatbloggens alternativ infriades.

6 kommentarer:

880 90 sa...

Jag hade redan eh vuxenblöja på mig idag, fråga Tarzan.

Började jobba efter 18 och var torr fram till 23.

Anonym sa...

Om någon vecka?

Dom läser nog det här kommer på: "aj, fan, hörrni, vem skulle köpa in julklappar i år?!"

Anonym sa...

dom ger oss nog en varsin sådan där åkremsa. som spärrvakten ska stämpla på när vi ska åka... eller köra tåg . för det skulle inte förvåna mig om vi inte får nått tjänstekort i år ....

Anonym sa...

Säkert Secret Santa iår, alltså överaskningspresent som bara en vet vad det är, fast av "miljöhänsyn" -hittegodset.

Anonym sa...

...skulle inte förvåna mig om vi får nya uppdaterade versionen av "Stockholm Under: 50 år - 100 stationer". (Den var visst julklapp år (2000?), jag som började senare fick den i vart fall i samband med spx-utbildningen... )

tiarafeministen sa...

Törs inte tänka på det... bara det inte är en receptbok igen... fick dessutom ngt liknande från mitt andra jobb förra året, fast snålversionen med ringpärm...